Fra midnat mellem 1. og 2. oktober vil Primera Air’s flåde blive på jorden. Bravo Tours har en række instrukser til kunderne på hjemmesiden.
Flyselskabet Primera Air stopper fra midnat mellem den 1. og 2. oktober alle operationer.
Selskabets bestyrelse meddeler på hjemmesiden, at der gennem længere tid er blevet arbejdet på at få en finansieringsplan på plads for at kunne fortsætte drift. Men det er ikke lykkedes at komme overens med bankforbindelsen.
Bravo Tours anvender i stort omfang Primera Air som charteroperatør. På Bravo Tours’ hjemmeside er der instrukser omkring, hvordan de kunder, der enten skal af sted på en ferie eller hjem fra en ferie, skal forholde sig.
Instrukser fra Bravo Tours
På Bravo Tours hjemmeside er der blandt andet følgende oplysninger:
Hvad betyder det for dig, der har bestilt en rejse hos os, hvor du skulle flyve med Primera Air?
Alle i Bravo Tours arbejder lige nu for at sikre din ferie. Hvad det helt konkret betyder for din ferie, taler vi om, når vi kontakter dig. Det gør vi så hurtigt, vi kan.
Hvornår får jeg information om min rejse?
Vi kontakter alle gæster hurtigst muligt. Det gør vi via telefon eller mail, og vi kontakter dig, så hurtigt vi kan. Vi kontakter alle i den rækkefølge, de skal rejse. Nedenfor kan du se, hvor langt vi er kommet i forhold til afrejsedato. På den måde kan du følge med i, hvor langt vi er.
Vi kan sagtens forstå, du gerne vil tale med os, men vi håber, du har tålmodighed og venter på, at vi kontakter dig.
Jeg befinder mig på et af jeres rejsemål – kan jeg komme hjem?
Vi skal nok få dig hjem. Vi søger lige nu alternativer til det fly, du skulle have været med. Det bedste du kan gøre er at kontakte vores rejseledere på rejsemålet. De kender detaljerne omkring din hjemrejse.