Som en del af TaylorMade Golf Company bliver Sun Day Red et helt separat brand i tæt samarbejde med Tiger Woods.
Det var et stykke golfhistorie, som blev skrevet, da det blev kendt, at Nike og Tiger Woods gik fra hinanden.
Men det gik ikke lang tid, før den 15-dobbelte major-vinder Tiger Woods vakte opsigt med annonceringen af et udvidet partnerskab for at lancere et nyt livsstilsmærke kaldet Sun Day Red.
Som en del af TaylorMade Golf Company vil Sun Day Red være et helt separat brand med et dedikeret team af designere og medarbejdere og med hovedkvarter i San Clemente i Californien.
Sun Day Red-mærket blev skabt fra bunden for at blive et af de mest eftertragtede livsstilsmærker med et omfattende udvalg af premium-tøj og -fodtøj.
Det team, som TaylorMade har sendt på banen med Sun Day Red, arbejder tæt sammen med Woods for at udnytte hans omfattende viden og erfaring inden for præstationsbeklædning og fodtøj. Woods er kendt for sin omhyggelige opmærksomhed på detaljer, og det vil spille en vigtig rolle i Sun Day Reds produkter.
Af Jørgen Schultz